doktora gıdecem arkadaslar okuyorum bos olduğum zaman gıdeceğım
Bende bu yüzden gittim.Hacettepe üni.Beni bölüm psikologuna yönlendirdiler.Ayın 4 .de tekrar gidicem .Bakalım ne olucak.
Bu arada 16 yaşından küçüksen normal devlet hastenelerindeki bölümlerin çoğu bakmıyo.