• 28-12-2009, 11:30:09
    #19
    MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hee
    Hemen gönderiyorum
    Tamamdır Askeri Koruma Altına Aldık
  • 28-12-2009, 12:59:27
    #20
    88/1 ısparta iç güvenlik
    usta birligi mardin/midyat cevat paşa kışlası
  • 28-12-2009, 13:03:53
    #21
    Sadece Mugi var mış benim devrem.

    83/1 Levazım Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İstanbul / Küçükyalı
  • 28-12-2009, 14:11:43
    #22
    subatte gitmistik haziranda askerlik dustu 3 ay 550 sayarken dustuk enteresan bir olaydi
  • 28-12-2009, 14:22:46
    #23
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    subatte gitmistik haziranda askerlik dustu 3 ay 550 sayarken dustuk enteresan bir olaydi
    Tam Zamanında Yapmıssın Desene
  • 28-12-2009, 14:29:19
    #24
    Misafir
    1974/3 Manisa kırkağaç jandarma komando er eğitim tugayı.
  • 28-12-2009, 14:34:35
    #25
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1974/3 Manisa kırkağaç jandarma komando er eğitim tugayı.
    Benden On Dört Sene Önce Helal
  • 28-12-2009, 14:43:53
    #26
    Misafir
    Biz ordayken Alaydı şimdi Tugay olmuş 5-10 senedir. Bizim Mersinlileri çok verirler oraya.
  • 28-12-2009, 14:46:16
    #27
    Carsıya Sahte Kagıtla Cıkan Mı Dersin
    Nöbetlerde Uyuyan Mı Dersin
    Bence Herkesin Kitap Haline Getirebilecegi Askerlik Anıları Vardır
    ( Kısa Dönemlerin Ki Hikaye Kitabıda Olabilir )