Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 14:11:43
#22
MuGi
subatte gitmistik
haziranda askerlik dustu
3 ay 550 sayarken dustuk
enteresan bir olaydi