Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 14:43:53
#26
Deae
Misafir
Biz ordayken Alaydı şimdi Tugay olmuş 5-10 senedir. Bizim Mersinlileri çok verirler oraya.