Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 14:22:46
#23
ArneLd
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
subatte gitmistik
haziranda askerlik dustu
3 ay 550 sayarken dustuk
enteresan bir olaydi
Tam Zamanında Yapmıssın Desene