R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
46
●
3.563
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
1
2
3
4
5
6
28-12-2009, 11:30:09
#19
ArneLd
MaRkS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hee
Hemen gönderiyorum
Tamamdır Askeri Koruma Altına Aldık
28-12-2009, 12:59:27
#20
Metallica
88/1 ısparta iç güvenlik
usta birligi mardin/midyat cevat paşa kışlası
28-12-2009, 13:03:53
#21
Tufan
Sadece Mugi var mış benim devrem.
83/1 Levazım Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İstanbul / Küçükyalı
28-12-2009, 14:11:43
#22
MuGi
subatte gitmistik
haziranda askerlik dustu
3 ay 550 sayarken dustuk
enteresan bir olaydi
28-12-2009, 14:22:46
#23
ArneLd
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
subatte gitmistik
haziranda askerlik dustu
3 ay 550 sayarken dustuk
enteresan bir olaydi
Tam Zamanında Yapmıssın Desene
28-12-2009, 14:29:19
#24
Deae
Misafir
1974/3 Manisa kırkağaç jandarma komando er eğitim tugayı.
28-12-2009, 14:34:35
#25
ArneLd
Xman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1974/3 Manisa kırkağaç jandarma komando er eğitim tugayı.
Benden On Dört Sene Önce Helal
28-12-2009, 14:43:53
#26
Deae
Misafir
Biz ordayken Alaydı şimdi Tugay olmuş 5-10 senedir. Bizim Mersinlileri çok verirler oraya.
28-12-2009, 14:46:16
#27
ArneLd
Carsıya Sahte Kagıtla Cıkan Mı Dersin
Nöbetlerde Uyuyan Mı Dersin
Bence Herkesin Kitap Haline Getirebilecegi Askerlik Anıları Vardır
( Kısa Dönemlerin Ki Hikaye Kitabıda Olabilir
)
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler