• 02-05-2007, 18:18:10
    #19
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkaledeyim bende
    Bi ara görüşürüz istersen
    dostum gruselım orda dostlara ıhtıyacım olacak sana ulasırım ben bana ozelden cep nonu gonderırsen super olur valla canakkale merkez sanırım orası ıt tepesının namını duydum super bıyermıs bızım buralarda ole (ayvalık) alısırız yazı serınlemek ıcın
  • 02-05-2007, 20:57:29
    #20
    Hayırlı teskereler kardeş
  • 02-05-2007, 22:34:17
    #21
    Allah kolaylık versin. 116'nın namı olan bi yerdir.. hayırlı teskereler...
  • 02-05-2007, 22:43:46
    #22
    hehe hocam bende çanakkaleliyim göçtüm balıkesire çanakkale güzeldir hafta sonlarını çok güzel değerlendirirsin...
  • 02-05-2007, 23:20:36
    #23
    canakkale yı oldum olası sevmem nedenın bılmıyorum bana cok ıtıcı kaba bır yer olarak gelır (tarih acısından degıl yanlıs anlasılmasın) ama kısmet burayaymıs olsun vatan borcu katlanacagız dinamixsoft bu 116a jandarma bırlıgı netarafta dostum sen bılırsın belkı oralısın
  • 03-05-2007, 01:03:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı teskereler
  • 03-05-2007, 01:38:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler kardeşim. Allah En güzel maceralarının geçiceği bir askerlik nasip eder inşallah ..
  • 03-05-2007, 01:43:07
    #26
    bizim buraya gelmişin sen Çanakkale rahat rahat yaparsın
  • 03-05-2007, 01:53:09
    #27
    hayırlı teskereler. Tez zamanda vatani görevini tamamlayıp dönersin inşallah.