dostum gruselım orda dostlara ıhtıyacım olacak sana ulasırım ben bana ozelden cep nonu gonderırsen super olur valla canakkale merkez sanırım orası ıt tepesının namını duydum super bıyermıs bızım buralarda ole (ayvalık) alısırız yazı serınlemek ıcın
canakkale yı oldum olası sevmem nedenın bılmıyorum bana cok ıtıcı kaba bır yer olarak gelır (tarih acısından degıl yanlıs anlasılmasın) ama kısmet burayaymıs olsun vatan borcu katlanacagız dinamixsoft bu 116a jandarma bırlıgı netarafta dostum sen bılırsın belkı oralısın