• 03-05-2007, 03:24:14
    #28
    hayırlı teskereler.Uyuma sakın bizi koru

    sen olmasan orda biz burda rahatca host vs satamazdık
  • 03-05-2007, 04:43:08
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi
  • 03-05-2007, 11:56:09
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hayrılı teskereler
  • 03-05-2007, 11:59:48
    #31
    Hayırlı teskereler.

    Benimde okul tecil etmemiş askerliği. Kaçak gözüküyormuşuz. Alıp götürecekler haberimiz yok. Bir ton onla uğraşacağım bu gün.
  • 03-05-2007, 12:01:37
    #32
    sizi oyalıyorlar ac tsk ya bı telefon ogren sıkayet et subenı bak nası solerler askeriye içi kargasa cıkart belki senı ırak a gonderırler acemılıkte herkese tesekkur ederım dosltarım benı dusundunuz

    RainmaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi
  • 03-05-2007, 14:21:24
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Tertip Askerliğimiz aynı yere düştü. Çanakkale Merkez Jandarma benimkide
  • 03-05-2007, 14:23:46
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana 10undan sonra gel söyleriz dediler :
  • 03-05-2007, 14:34:01
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Gel gel sende çanakkaleye gel
  • 03-05-2007, 16:14:25
    #36
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkaledeyim bende

    Bi ara görüşürüz istersen
    merkezmi bi ara görüşürüz