Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale
37
●
6.308
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale
1
2
3
4
5
03-05-2007, 03:24:14
#28
Dr.Wave
hayırlı teskereler.Uyuma sakın bizi koru
sen olmasan orda biz burda rahatca host vs satamazdık
03-05-2007, 04:43:08
#29
RainmaN
Üyeliği durduruldu
Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo
Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi
03-05-2007, 11:56:09
#30
turktayfa
Üyeliği durduruldu
hayrılı teskereler
03-05-2007, 11:59:48
#31
G60
Hayırlı teskereler.
Benimde okul tecil etmemiş askerliği. Kaçak gözüküyormuşuz. Alıp götürecekler haberimiz yok. Bir ton onla uğraşacağım bu gün.
03-05-2007, 12:01:37
#32
xkurt10
sizi oyalıyorlar ac tsk ya bı telefon ogren sıkayet et subenı bak nası solerler
askeriye içi kargasa cıkart belki senı ırak a gonderırler acemılıkte
herkese tesekkur ederım dosltarım benı dusundunuz
RainmaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo
Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi
03-05-2007, 14:21:24
#33
RainmaN
Üyeliği durduruldu
Tertip
Askerliğimiz aynı yere düştü. Çanakkale Merkez Jandarma benimkide
03-05-2007, 14:23:46
#34
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana 10undan sonra gel söyleriz dediler
:
03-05-2007, 14:34:01
#35
RainmaN
Üyeliği durduruldu
Gel gel sende çanakkaleye gel
03-05-2007, 16:14:25
#36
dinamixsoft
TrueLove adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çanakkaledeyim bende
Bi ara görüşürüz istersen
merkezmi bi ara görüşürüz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler