Konu
Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale
03-05-2007, 11:59:48
#31
G60
Hayırlı teskereler.
Benimde okul tecil etmemiş askerliği. Kaçak gözüküyormuşuz. Alıp götürecekler haberimiz yok. Bir ton onla uğraşacağım bu gün.