sizi oyalıyorlar ac tsk ya bı telefon ogren sıkayet et subenı bak nası solerler askeriye içi kargasa cıkart belki senı ırak a gonderırler acemılıkte herkese tesekkur ederım dosltarım benı dusundunuz

RainmaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi