sizi oyalıyorlar ac tsk ya bı telefon ogren sıkayet et subenı bak nası solerler

askeriye içi kargasa cıkart belki senı ırak a gonderırler acemılıkte

herkese tesekkur ederım dosltarım benı dusundunuz
Bizim askerlik şubesi halen belli değil nereye çıktığınız diyo

Askerliği kim icat etti ya. 15 ay nasıl çekecez şimdi