Konu
Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale
03-05-2007, 16:14:25
#36
dinamixsoft
TrueLove adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çanakkaledeyim bende
Bi ara görüşürüz istersen
merkezmi bi ara görüşürüz