canakkale yı oldum olası sevmem nedenın bılmıyorum bana cok ıtıcı kaba bır yer olarak gelır (tarih acısından degıl yanlıs anlasılmasın) ama kısmet burayaymıs olsun vatan borcu katlanacagız dinamixsoft bu 116a jandarma bırlıgı netarafta dostum sen bılırsın belkı oralısın