Çanakkaledeyim bende

Bi ara görüşürüz istersen
dostum gruselım orda dostlara ıhtıyacım olacak sana ulasırım ben bana ozelden cep nonu gonderırsen super olur valla canakkale merkez sanırım orası ıt tepesının namını duydum super bıyermıs bızım buralarda ole (ayvalık) alısırız yazı serınlemek ıcın