Konu
Ve sonunda Askerdeyim Jandarma 116A Çanakkale
02-05-2007, 22:43:46
#22
dinamixsoft
hehe hocam bende çanakkaleliyim göçtüm balıkesire
çanakkale güzeldir hafta sonlarını çok güzel değerlendirirsin...