bugün milliyetçilik duygularım kabardı.. videoyu sizde izleyin dedim.. mübarek cuma günü içim soğudu biraz..
http://www.facebook.com/video/video....9794437&ref=nf
down: http://video.ak.facebook.com/video-a...4437_59152.mp4
siz misiniz pkk bayrağı açan ?
69
●3.893
- 30-10-2009, 12:22:30vurun vurun daha sert vurun şerefsizlere , polisime , askerime taş atarken mermi sıkarken sesleri böyle çıkmıyor . evire çevire geberinceye kadar dövüceksinki akılları başlarına gelsin , yanlarında 20-30 kişi olunca g*tleri kalkıyo , sıkıyosa şimdi açsınlar o bez parçasını.
- 30-10-2009, 12:39:10Üyeliği durdurulduBurası K.Maraş/Elbistan benim memleketim. Gurur duyuyorum ! O bayrakla birlikte yakmak gerekti onları ...
http://www.facebook.com/video/video....5223128&ref=nf - 30-10-2009, 12:49:52Bırak son çırpınışları -reple olsun..baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aslen afşinliyim hemşerim..oralarda göz yumulmaz böyle şerefsizliklere..LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle