MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
Bırak son çırpınışları -reple olsun..
bende aslen afşinliyim hemşerim..oralarda göz yumulmaz böyle şerefsizliklere..