baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
Bırak son çırpınışları -reple olsun..
LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası K.Maraş/Elbistan benim memleketim. Gurur duyuyorum ! O bayrakla birlikte yakmak gerekti onları ...

http://www.facebook.com/video/video....5223128&ref=nf
bende aslen afşinliyim hemşerim..oralarda göz yumulmaz böyle şerefsizliklere..