• 30-10-2009, 18:17:32
    #28
    baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
    premium al görelim içimizde ******** köpekleri.
  • 30-10-2009, 18:30:43
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Ee hala yaşıyor ? :S
  • 30-10-2009, 18:35:06
    #30
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslümanlıkla Alakası yok bunların Allahu ekber diyorlar da bunların kıblesi benim kıblem değil Allah la da alakası yoktur bunların Allahtan korkan adam yapmaz bunları.
    az bile , polisleri askerleri taşlarken niye sesiniz çıkmıyo acaba , o kadar şehit verdik o zaman niye sesiniz çıkmıyodu
    gerbersin o.ç ları
  • 30-10-2009, 18:35:51
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslümanlıkla Alakası yok bunların Allahu ekber diyorlar da bunların kıblesi benim kıblem değil Allah la da alakası yoktur bunların Allahtan korkan adam yapmaz bunları.
    Türkiye'yi bölmek için uğraşan, ne idüğü belirsiz bez parçalarını bayrak diye açan, apo itini önder olarak gören, ekmek yediği yere pisleyen adamları evire çevire dövmek Müslümanlıktan çıkarıyorsa vay halimize.
    Allah'tan korkan adam ekmek yediği yere sıçarmı, ihanet eder mi, bölmeye çalışır mı?
    Allah'tan korkan adam iti köpeği savunur mu? Allah'tan korkan adam bebek katilini önder olarak görür mü?
    Yaptıklarını Müslümanlık ile değerlendirmen çok komik.
    Dayak atanlar Müslüman değilse dayak yiyen hainler ne peki?
  • 30-10-2009, 18:38:55
    #32
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslümanlıkla Alakası yok bunların Allahu ekber diyorlar da bunların kıblesi benim kıblem değil Allah la da alakası yoktur bunların Allahtan korkan adam yapmaz bunları.
    Sizin bildiğiniz kaç kıble var?

    Geçen bir video izledim Polisimi tek başına dövüyorlar jiletliyorlar vs vs.
    Benim vatanımın sınırı kanla çizildi!
    Bayrağı belli, Toprağı belli, Dili belli Dini belli.
    Ve hâla gerçek dışı bi devletin bayrağını açıyorlarsa toprağımın üzerinde ve hâla sırf hayalleri için benim Mehmetçiğimin kanı akıtılıyorsa; Kıssasa Kıssas Bende olsam aynısını yapardım, yaparımda..
  • 30-10-2009, 18:42:20
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Trabzon' um daki gibi daha sert vurulsa daha iyi olurdu, ölüm bile az gelir bunlara.
  • 30-10-2009, 18:46:00
    #34
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bildiğiniz kaç kıble var?

    Geçen bir video izledim Polisimi tek başına dövüyorlar jiletliyorlar vs vs.
    Benim vatanımın sınırı kanla çizildi!
    Bayrağı belli, Toprağı belli, Dili belli Dini belli.
    Ve hâla gerçek dışı bi devletin bayrağını açıyorlarsa toprağımın üzerinde ve hâla sırf hayalleri için benim Mehmetçiğimin kanı akıtılıyorsa; Kıssasa Kıssas Bende olsam aynısını yapardım, yaparımda..
    bahsettiğin video bu; http://www.videocekimleri.com/pkk-ya...nc-ediyor.html
    işte onlar ellerine geçirdiklerinde jiletliyor, öldüresiye hareket ediyor.

    Bi de bizimkilere bakın, orda onları öyle bi döveceksnz ki yerden kalkamayacaklar.

    Şehitler Aşkına vurun kahpelere.
  • 30-10-2009, 18:53:30
    #35
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğin video bu; http://www.videocekimleri.com/pkk-ya...nc-ediyor.html
    işte onlar ellerine geçirdiklerinde jiletliyor, öldüresiye hareket ediyor.

    Bi de bizimkilere bakın, orda onları öyle bi döveceksnz ki yerden kalkamayacaklar.

    Şehitler Aşkına vurun kahpelere.

    her izlediğimde içim acıyor.
  • 30-10-2009, 18:59:24
    #36
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğin video bu; http://www.videocekimleri.com/pkk-ya...nc-ediyor.html
    işte onlar ellerine geçirdiklerinde jiletliyor, öldüresiye hareket ediyor.

    Bi de bizimkilere bakın, orda onları öyle bi döveceksnz ki yerden kalkamayacaklar.

    Şehitler Aşkına vurun kahpelere.
    o video benim psikolojimi bozmuştu resmen ilk izlediğimde.. o sopayı kafalarına beyinlerine vurmak lazım ama işte linç ederken bile acıyan bir toplumuz..