baycenan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siz misiniz pkk bayrağı açan ?
69
●3.893
- 30-10-2009, 18:35:06az bile , polisleri askerleri taşlarken niye sesiniz çıkmıyo acaba , o kadar şehit verdik o zaman niye sesiniz çıkmıyodudogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerbersin o.ç ları - 30-10-2009, 18:35:51Eposta Aktivasyonu GerekmekteTürkiye'yi bölmek için uğraşan, ne idüğü belirsiz bez parçalarını bayrak diye açan, apo itini önder olarak gören, ekmek yediği yere pisleyen adamları evire çevire dövmek Müslümanlıktan çıkarıyorsa vay halimize.dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'tan korkan adam ekmek yediği yere sıçarmı, ihanet eder mi, bölmeye çalışır mı?
Allah'tan korkan adam iti köpeği savunur mu? Allah'tan korkan adam bebek katilini önder olarak görür mü?
Yaptıklarını Müslümanlık ile değerlendirmen çok komik.
Dayak atanlar Müslüman değilse dayak yiyen hainler ne peki? - 30-10-2009, 18:38:55Sizin bildiğiniz kaç kıble var?dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen bir video izledim Polisimi tek başına dövüyorlar jiletliyorlar vs vs.
Benim vatanımın sınırı kanla çizildi!
Bayrağı belli, Toprağı belli, Dili belli Dini belli.
Ve hâla gerçek dışı bi devletin bayrağını açıyorlarsa toprağımın üzerinde ve hâla sırf hayalleri için benim Mehmetçiğimin kanı akıtılıyorsa; Kıssasa Kıssas
Bende olsam aynısını yapardım, yaparımda..
- 30-10-2009, 18:46:00bahsettiğin video bu; http://www.videocekimleri.com/pkk-ya...nc-ediyor.htmlOrtmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte onlar ellerine geçirdiklerinde jiletliyor, öldüresiye hareket ediyor.
Bi de bizimkilere bakın, orda onları öyle bi döveceksnz ki yerden kalkamayacaklar.
Şehitler Aşkına vurun kahpelere. - 30-10-2009, 18:53:30
- 30-10-2009, 18:59:24o video benim psikolojimi bozmuştu resmen ilk izlediğimde..kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sopayı kafalarına beyinlerine vurmak lazım ama işte linç ederken bile acıyan bir toplumuz..
Bende olsam aynısını yapardım, yaparımda..

o sopayı kafalarına beyinlerine vurmak lazım ama işte linç ederken bile acıyan bir toplumuz..