• 30-10-2009, 13:02:14
    #10
    Bu ne yaa ? Böyle mi vurulur.Gebertmek lazım bunları..
  • 30-10-2009, 13:03:22
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kafasına kafasına vursunlar ki akılları başlarına gelir
  • 30-10-2009, 13:24:23
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    "Onlarda insan, yazık öyle vurulmaz ki, içim parçalandı" demek isterdim ama hakediyorlar, içim buz gibi oldu.
    Kahramanmaraş Hakkari'ye, Diyarbakır'a, Van'a benzemer.
    Öyle ne idüğü belirsiz bez parçalarını bayrak diye açtırmaz, şekil a'da görüldüğü gibi adamın bir tarafından kan alırlar.
  • 30-10-2009, 13:35:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bacaklarına sıkıp oracıkta çaresizliğe terkediceksin bunları..
  • 30-10-2009, 13:47:43
    #14
    baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
    + rep...
  • 30-10-2009, 13:49:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Islatıp ıslatıp döveceksin Sulaya sulaya sopalıcaksın itleri Deri Kemerle. Ordaki abimizde kemerle hallediyor sanırım hainleri
  • 30-10-2009, 13:56:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ne yapsan yeridir bunlara, insan değil ki bunlar...
  • 30-10-2009, 14:01:36
    #17
    Yine insaflı bir adammış. sadece bacaklarına vuruyor.
  • 30-10-2009, 14:02:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar böyle şeyler eklemeyin ben delleniyorum sonra küfür ediyorum çok pis.. banlıyolar sonra :d