• 30-10-2009, 14:12:20
    #19
    baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
    Bırak - rep atan atsın , banlayanda banlasın , böyle şeylerden taviz verdikden sonra..

    Ellerine saglık gardaş +repliyorum..
  • 30-10-2009, 14:17:47
    #20
    Bu şerefsizlerin bizim polisimize yaptıklarını geçen gün açtığım konudaki videoda vardı...Bu şerefsizlere az bile bunları linç edeceksinki akılları başlarına gelecek...Böyle şerefsizlik yapmamayı öğrencekler...
  • 30-10-2009, 14:43:05
    #21
    İyi dövdüler. Ellerine sağlık.
  • 30-10-2009, 14:53:02
    #22
    İyi hoş da ben açılan bi' bayrak göremedim..
  • 30-10-2009, 14:57:24
    #23
    video eksiktir belki..
    Off off bi tanede benim karşıma çıkmaz ki böyle şöyle bi evirip çevirip dövsem.. Yok yok gene ciğerim soğumaz alayını yaksam olmazmı :/
  • 30-10-2009, 16:53:05
    #24
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hoş da ben açılan bi' bayrak göremedim..
    Bende göremedim keşke tam hali olsa neyin ne olduğunu böyle bilmeden yorum yapmak istemem ama doğruysa attıkları dayak az bile
  • 30-10-2009, 16:56:25
    #25
    söylenilen ve yapılan yorumlar orda pkk bayrağı açıldığı yönünde..videonun tam kısmını aradım ama bulamadım.. bayrak açılsa da açılmasa da sonuçta orda bölücü bir eylem olduğu kuşkusuz.. bölücülüğün her türlüsüne sesimiz çıkıyor çok şükür..
  • 30-10-2009, 17:06:45
    #26
    hay vuran ellerınıze saglık vurun kopeklere vurun bende olacaktımkı orda bı kac tanede ben asılacaktım sag sol
  • 30-10-2009, 18:03:54
    #27
    Müslümanlıkla Alakası yok bunların Allahu ekber diyorlar da bunların kıblesi benim kıblem değil Allah la da alakası yoktur bunların Allahtan korkan adam yapmaz bunları.