baycenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MicroChip Kardeşim sana tavsiyem forumda böyle konular açmaman,geçen gün böyle bir konuda tartışmaya girdim savunduklarım yanlış değildi türkiye cumhuriyeti devletini savunuyordum.İçimizdeki PKK'lılar -rep yağmuruna tuttu
Bırak - rep atan atsın , banlayanda banlasın , böyle şeylerden taviz verdikden sonra..

Ellerine saglık gardaş +repliyorum..