• Dün, 14:30:04
    #1
    Kişisel Rütbe
    3.günüm endonezyada esimle aldığım 3gb hala bitmedi şuana kadar 1gb yeni dolmuş inanın sürekli youtube tiktok netflix hepsini izledimm ama hala 3 te 1 i dolmuş çok şaşırdım. Türkiyede ise hemen hemen gb su gibi eriyor
  • Dün, 14:31:39
    #2
    mobil aylık 150gb yetmiyor anlamadım
  • Dün, 14:31:42
    #3
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.günüm endonezyada esimle aldığım 3gb hala bitmedi şuana kadar 1gb yeni dolmuş inanın sürekli youtube tiktok netflix hepsini izledimm ama hala 3 te 1 i dolmuş çok şaşırdım. Türkiyede ise hemen hemen gb su gibi eriyor
    Evet oyle hocam.
    Bende amerikada iken 10gb internet 1 ay her turlu yetiyor ve artiyordu. Burada 40gb bile yetmiyor.
  • Dün, 14:31:47
    #4
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Nasıl gidiyor üstad, görüşlerini merak ediyorum 🤩
  • Dün, 14:32:05
    #5
    Sosyal medya paketi sınırsız olabilir mi acaba
  • Dün, 14:33:14
    #6
    Kişisel Rütbe
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medya paketi sınırsız olabilir mi acaba
    Yurt dışında o paket işlemiyor ki üstüne hattı kapattım esim açık sadece
  • Dün, 14:33:33
    #7
    Kişisel Rütbe
    GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl gidiyor üstad, görüşlerini merak ediyorum 🤩
    Çok detaylı yazacam az kaldı
  • Dün, 14:34:08
    #8
    evet kazıklanıyoruz tüm operatörler de şöyle bir muhabbet vardı 1mb bile harcasan 100mb sayıyordu tam detaylarına hakim değilim
  • Dün, 14:34:56
    #9
    bir aylık tüketim resimde gorulüyor.

    bu tuketime hersey dahil yani bildiginiz telefonla yatıp kalkıyorum