Kazıklanıyor muyuz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kazıklanıyor muyuz?
38
●
1.582
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kazıklanıyor muyuz?
1
2
3
4
5
Bugün, 05:13:05
#37
Saitama
Kişisel Rütbe
ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Endonezya'ya gidip Netflix, YouTube mu izliyorsunuz gerçekten hocam? Ülkeyi gezmek yerine. Şahsen ben elimi telefona sürmem.
Bugün, 05:34:06
#38
Saitama
Kişisel Rütbe
ozituR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'de absürt bir sistem var. 1 harcarsanız 100, 100 harcarsanız 1000 yiyor.
100 e 1000 se iyi ama 10000 se kötü
Bugün, 05:46:10
#39
Crazy
Günaydın ordan bile çaldıklarını yeni mi farkettiniz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler