Kazıklanıyor muyuz?
38
●1.626
- Dün, 17:49:58Geçen yaz 10-15 Gb 1 günde yiyordum.
Dolandırıcılar için cennet bu ülke : ) - Dün, 19:10:53Geçen ay maldivlerdeydim. Havaalanından sim aldım yetmez diye en yüksek paketi aldım 100 gb. 10 günde inanın 21 gb zor harcadım, üstelik eşim de çoğu zaman bağlandı. Dağlar denizler kadar fark var. Burda günün %95i wifiye bağlıyken 80gb harcıyorum
- Dün, 19:30:22Starlink şuan çok sıkıntı cihaz için 500 dolar ödüyorsunuz aylık abonelik 150 dolar aylık 150 dolar vermek koyar ve 150mbit hız veriyorCheaperSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle