Dubai’de eSIM almıştım, 5 GB hotspot yaptım. Benden başka bir kişi daha kullandı; bir haftada 5 GB bile bitmedi.

Ama başka bir olayda, 2 ay önce Türkiye’de 50 GB hediye internet gelmişti. Yolda telefondan 6 saat boyunca video izlendi, akşama kadar 50 GB bitti. Üstüne bir de eksiye düşüp ek paket parası kesildi.

Yani gerçekten ne olduğunu anlamadık. Hem hediye 50 GB bitti hem de üstüne ek paket parası ödemiş olduk. Bedavaya geldi derken daha pahalıya patladı.