yurtdışında 35 gb internet paylaşımı yaparak bile bitiremiyorum türkiyede şuan 17 günde tam 120 gb gitmiş ve cok fazla kullanmıyorum buna rağmen turkcell arıyorum birşey yok normal dedi 5g falan dediler gittim 4.5g aldım halen aynı ayrıca iosta kullanım detaylarındaki verilerle paketteki kullanım verilerim arasında tek pakett 9gb fazlalık var