Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.günüm endonezyada esimle aldığım 3gb hala bitmedi şuana kadar 1gb yeni dolmuş inanın sürekli youtube tiktok netflix hepsini izledimm ama hala 3 te 1 i dolmuş çok şaşırdım. Türkiyede ise hemen hemen gb su gibi eriyor
Bizim antenlerimiz (5,75g) duvarı görürken, bu fakir!!! ükelerin antenleri doğayı görüyor. Bundan kaynaklı olabilir. (Bu açıklamayı bize satarak yapacaklar)