Konu
Kazıklanıyor muyuz?
Dün, 19:10:53
#24
VYZFashion
Geçen ay maldivlerdeydim. Havaalanından sim aldım yetmez diye en yüksek paketi aldım 100 gb. 10 günde inanın 21 gb zor harcadım, üstelik eşim de çoğu zaman bağlandı. Dağlar denizler kadar fark var. Burda günün %95i wifiye bağlıyken 80gb harcıyorum