Konu
Kazıklanıyor muyuz?
Dün, 14:34:08
#8
Sevindik
evet kazıklanıyoruz tüm operatörler de şöyle bir muhabbet vardı 1mb bile harcasan 100mb sayıyordu tam detaylarına hakim değilim