• Dün, 13:34:59
    #19
    Düş bakalım
  • Dün, 14:18:28
    #20
    Tam araba alacağım zaman harika...
  • Dün, 14:21:39
    #21
    Lisans Hizmetleri
    tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam araba alacağım zaman harika...
    Pazarlık bile yapmıştık buluşana kadar zarar üstüne zarar oldu iptal ettim bende ticaretimi
  • Dün, 15:59:18
    #22
    Trump gibi bir figür olduğu sürece gerek emtia gerek kripto konusunda her şeyin olabilitesi var. Yukarı yönlü de aşağı yönlü de...
  • Dün, 16:18:43
    #23
    Ana paradan zarar anlık 250 bin tl
  • Dün, 20:04:55
    #24
    Kasım gibi 5800den altın bozdum yüklü miktarda, yine 5800den borç alıp ev aldım. Borcu ödemek için hayvan gibi çalıştım ocak şubat ve martta zirveden ödedim. Şimdi yine 5800 olacak neredeyse şansıma bir şey diyeceğim de neyse.
  • Dün, 20:23:57
    #25
    Lisans Hizmetleri
    GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım gibi 5800den altın bozdum yüklü miktarda, yine 5800den borç alıp ev aldım. Borcu ödemek için hayvan gibi çalıştım ocak şubat ve martta zirveden ödedim. Şimdi yine 5800 olacak neredeyse şansıma bir şey diyeceğim de neyse.
    Bu kadar altınla işlem yapıyorsanız keşke birazda piyasayı takip etseniz hocam bazı bilindik yatırımcıların yorumlarını vs takip etseniz bu kadar zarara uğramazdınız gibime geldi. Allah kolaylık versin.
  • Dün, 20:26:19
    #26
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar altınla işlem yapıyorsanız keşke birazda piyasayı takip etseniz hocam bazı bilindik yatırımcıların yorumlarını vs takip etseniz bu kadar zarara uğramazdınız gibime geldi. Allah kolaylık versin.
    Hocam altınla iş yapmıyorum biriktikçe altına atıyorum paramı. Onu da piyasayı takip etmeyip strese girmemek için yapıyorum. Ev kirası 60 bin olunca artık ev almak vakti geldi deyip aldım. Ha yine zararda değilim 9a aldığım ev altın arttı zart oldu zurt oldu diye şimdi 13-14 oldu. Tek pişmanlığım altını kişi can kardeşimdi. Hiç de acelesi yoktu altınını verdim kasasında tutuyor. Acele etmeyip şimdi de verebilirdim ama onu da nereden bileceksin işte.
  • Dün, 20:27:26
    #27
    Lisans Hizmetleri
    GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam altınla iş yapmıyorum biriktikçe altına atıyorum paramı. Onu da piyasayı takip etmeyip strese girmemek için yapıyorum. Ev kirası 60 bin olunca artık ev almak vakti geldi deyip aldım. Ha yine zararda değilim 9a aldığım ev altın arttı zart oldu zurt oldu diye şimdi 13-14 oldu. Tek pişmanlığım altını kişi can kardeşimdi. Hiç de acelesi yoktu altınını verdim kasasında tutuyor. Acele etmeyip şimdi de verebilirdim ama onu da nereden bileceksin işte.
    Hayırlı olsun hocam en kötü ev kirada oturmak iyidir bi yandan iyi olmuş buradan bakın.