GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasım gibi 5800den altın bozdum yüklü miktarda, yine 5800den borç alıp ev aldım. Borcu ödemek için hayvan gibi çalıştım ocak şubat ve martta zirveden ödedim. Şimdi yine 5800 olacak neredeyse şansıma bir şey diyeceğim de neyse.
Bu kadar altınla işlem yapıyorsanız keşke birazda piyasayı takip etseniz hocam bazı bilindik yatırımcıların yorumlarını vs takip etseniz bu kadar zarara uğramazdınız gibime geldi. Allah kolaylık versin.