Hocam altınla iş yapmıyorum biriktikçe altına atıyorum paramı. Onu da piyasayı takip etmeyip strese girmemek için yapıyorum.

Ev kirası 60 bin olunca artık ev almak vakti geldi deyip aldım. Ha yine zararda değilim 9a aldığım ev altın arttı zart oldu zurt oldu diye şimdi 13-14 oldu. Tek pişmanlığım altını kişi can kardeşimdi. Hiç de acelesi yoktu altınını verdim kasasında tutuyor. Acele etmeyip şimdi de verebilirdim ama onu da nereden bileceksin işte.
Hayırlı olsun hocam en kötü ev kirada oturmak iyidir bi yandan iyi olmuş buradan bakın.