Bu kadar altınla işlem yapıyorsanız keşke birazda piyasayı takip etseniz hocam bazı bilindik yatırımcıların yorumlarını vs takip etseniz bu kadar zarara uğramazdınız gibime geldi. Allah kolaylık versin.
Hocam altınla iş yapmıyorum biriktikçe altına atıyorum paramı. Onu da piyasayı takip etmeyip strese girmemek için yapıyorum.

Ev kirası 60 bin olunca artık ev almak vakti geldi deyip aldım. Ha yine zararda değilim 9a aldığım ev altın arttı zart oldu zurt oldu diye şimdi 13-14 oldu. Tek pişmanlığım altını kişi can kardeşimdi. Hiç de acelesi yoktu altınını verdim kasasında tutuyor. Acele etmeyip şimdi de verebilirdim ama onu da nereden bileceksin işte.