• 21-06-2026, 09:16:39
    #1
    Forumda bir Ahmet vardı, yolda kaldım. Öğrenciyim, şu oldu, bu oldu deyip para istiyordu. Dün ve bugün sınavlar olunca konular açılıyor tabi forumda. Bu Ahmet’in öğrenci versiyonları da çıkmış. Selam yok, sabah yok.

    “Hocam otobüs kartımda para yok, 1 basımlık atabilir misin?”

    mesaj bu doğrudan Yapmayın arkadaşlar, ayıp valla…
  • 21-06-2026, 09:23:36
    #2
    Kurumsal PLUS
    ihtiyaç olabilir de 50-100₺ için de yapmayın ya . en kötü günlük işlere gidin 1500₺ alırsınız ihtiyacınız karşılanır
  • 21-06-2026, 09:27:00
    #3
    Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ihtiyaç olabilir de 50-100₺ için de yapmayın ya . en kötü günlük işlere gidin 1500₺ alırsınız ihtiyacınız karşılanır
    hocam ihtiyacı olan adamın bir yazma stili de olur. Kalıp mesajlarla Allah bilir kaç kişiye atıyorlar. Daha önce de başıma geldi, aynısını dedim ya zordadır vereyim neyse. 2 kez oldu hem de artık insanlara güven de kalmıyor. Yüz yüze görmediğine yardım etmek de istemiyor böyleleri yüzünden insan.
  • 21-06-2026, 09:39:49
    #4
    Öğrenciyim vs diyenlere inanmiyorum.bir defa oldu ögrenciyim dedi adam 40 45 yaşlarında çıktı. Kim işi duzgun yapiyorsa ticaretine bakıp oyle alışveriş yapiyorum.
  • 21-06-2026, 09:48:44
    #5
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ihtiyacı olan adamın bir yazma stili de olur. Kalıp mesajlarla Allah bilir kaç kişiye atıyorlar. Daha önce de başıma geldi, aynısını dedim ya zordadır vereyim neyse. 2 kez oldu hem de artık insanlara güven de kalmıyor. Yüz yüze görmediğine yardım etmek de istemiyor böyleleri yüzünden insan.
    Ihtiyaci yok net. Yolda kaldiysa ailesini arayacak. Bu kadar basit.
  • 21-06-2026, 10:13:38
    #6
    depremde de yaptılar depremi kullanarak para isteyenler yardım parasını alkole yatıranlar
  • 21-06-2026, 10:18:39
    #7
    Burda para dilenen kimseye inanmam bir kuruşta vermem. Bunların gerçek hayatta hiç mi anası, babası, kardeşi, abisi, ablası, eşi, dostu yok da gelip buradan para koparmaya çalışıyorlar?
    İş tanımadığı birinden para koparmaya kadar geldiyse o adamda kesinlikle sıkıntı vardır.
    Geçen biri vardı komşusuna yol parası istiyor arkadaşım 1000 tl göndermiş. üstüne bir de dönüş yol parası olarak başkasından 1000 tl daha arıyor. Komşunun ihtiyacı varsa 2000 tl sen ateşle madem niye milletten istiyorsun?
    2000 tl'ye ben ülke değiştiririm millet yol parası olarak istiyor.
    bayramda da bana biri yazdı 250 tl verir misin annemin mezarına gideceğim diye düşünün yani aile değerlerini bile meze yapıyor bu tipler. vermeyince de karı kız olsam verirdiniz dedi 😃 trip atma huyları da var.
  • 21-06-2026, 11:01:44
    #8
    Bence ihtiyaç sahibi olan o tarz dilenmek yerine yazmaz bile çalışır uğraşır iş yapar parasını kazanır
  • 21-06-2026, 11:25:12
    #9
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim vs diyenlere inanmiyorum.bir defa oldu ögrenciyim dedi adam 40 45 yaşlarında çıktı. Kim işi duzgun yapiyorsa ticaretine bakıp oyle alışveriş yapiyorum.
    KEsinlikle hocam, insan illa yardım etmeli. Etmeliyiz de ama bunu fırsata çevirenlere taviz vermemeliyiz.

    ismail02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ihtiyaci yok net. Yolda kaldiysa ailesini arayacak. Bu kadar basit.
    Numarayı da buradan profillerden bulup kim denk gelirse sallıyorlar gibi

    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    depremde de yaptılar depremi kullanarak para isteyenler yardım parasını alkole yatıranlar
    Kesinlikle, nelere şahit oluyoruz hocam

    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda para dilenen kimseye inanmam bir kuruşta vermem. Bunların gerçek hayatta hiç mi anası, babası, kardeşi, abisi, ablası, eşi, dostu yok da gelip buradan para koparmaya çalışıyorlar?
    İş tanımadığı birinden para koparmaya kadar geldiyse o adamda kesinlikle sıkıntı vardır.
    Geçen biri vardı komşusuna yol parası istiyor arkadaşım 1000 tl göndermiş. üstüne bir de dönüş yol parası olarak başkasından 1000 tl daha arıyor. Komşunun ihtiyacı varsa 2000 tl sen ateşle madem niye milletten istiyorsun?
    2000 tl'ye ben ülke değiştiririm millet yol parası olarak istiyor.
    bayramda da bana biri yazdı 250 tl verir misin annemin mezarına gideceğim diye düşünün yani aile değerlerini bile meze yapıyor bu tipler. vermeyince de karı kız olsam verirdiniz dedi 😃 trip atma huyları da var.
    Malesef ki hocam, şikayet etsek hesap kapanıyor ama giriş yapmadan da ya da başka hesapla da girip profillere bakabiliyorlar. Dikkatli olmakta fayda var.

    Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ihtiyaç sahibi olan o tarz dilenmek yerine yazmaz bile çalışır uğraşır iş yapar parasını kazanır
    Çok doğru dediniz. Hiç bilmediğin, tanımadığın bir adamdan internette zank diye böyle yazıyorsa illa ki bi problemo var