• 21-06-2026, 12:21:15
    #10
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KEsinlikle hocam, insan illa yardım etmeli. Etmeliyiz de ama bunu fırsata çevirenlere taviz vermemeliyiz.


    Numarayı da buradan profillerden bulup kim denk gelirse sallıyorlar gibi


    Kesinlikle, nelere şahit oluyoruz hocam


    Malesef ki hocam, şikayet etsek hesap kapanıyor ama giriş yapmadan da ya da başka hesapla da girip profillere bakabiliyorlar. Dikkatli olmakta fayda var.


    Çok doğru dediniz. Hiç bilmediğin, tanımadığın bir adamdan internette zank diye böyle yazıyorsa illa ki bi problemo var
    hocam şikayet etsek yönetimin yapabileceği şey konu kapamak başka bir şey yapamazlar. hangi birine yetişecekler ki? ancak biz vermezsek biterler. resmen insanları enayi yerine koymaktır bu. ben de öğrenci oldum ders bitiminde çay ocağında çalışıyordum aileme yük olmayayım diye. biz enayi miydik 😃 yeni nesil istiyor ki her şey ayağıma gelsin, bedava olsun.
    emeksiz yemek olmaz gençler, uyandırayım.
  • 21-06-2026, 12:31:31
    #11
    biri de bana denk geldi
  • 21-06-2026, 15:01:27
    #12
    Asutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri de bana denk geldi
    bu ünlü olan işte hocam
  • 21-06-2026, 16:35:06
    #13
    Kurumsal PLUS
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ihtiyacı olan adamın bir yazma stili de olur. Kalıp mesajlarla Allah bilir kaç kişiye atıyorlar. Daha önce de başıma geldi, aynısını dedim ya zordadır vereyim neyse. 2 kez oldu hem de artık insanlara güven de kalmıyor. Yüz yüze görmediğine yardım etmek de istemiyor böyleleri yüzünden insan.
    Bu arkadaş olabilir mi
  • 21-06-2026, 16:51:08
    #14
    Klasik dilenci taktiği düşmeyin
  • 21-06-2026, 17:16:54
    #15
    Öğrenci belgesi görmeden kimseye yardım etmiyorum artık.
  • 21-06-2026, 17:56:08
    #16
    Engelle!