logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KEsinlikle hocam, insan illa yardım etmeli. Etmeliyiz de ama bunu fırsata çevirenlere taviz vermemeliyiz.


Numarayı da buradan profillerden bulup kim denk gelirse sallıyorlar gibi


Kesinlikle, nelere şahit oluyoruz hocam


Malesef ki hocam, şikayet etsek hesap kapanıyor ama giriş yapmadan da ya da başka hesapla da girip profillere bakabiliyorlar. Dikkatli olmakta fayda var.


Çok doğru dediniz. Hiç bilmediğin, tanımadığın bir adamdan internette zank diye böyle yazıyorsa illa ki bi problemo var
hocam şikayet etsek yönetimin yapabileceği şey konu kapamak başka bir şey yapamazlar. hangi birine yetişecekler ki? ancak biz vermezsek biterler. resmen insanları enayi yerine koymaktır bu. ben de öğrenci oldum ders bitiminde çay ocağında çalışıyordum aileme yük olmayayım diye. biz enayi miydik 😃 yeni nesil istiyor ki her şey ayağıma gelsin, bedava olsun.
emeksiz yemek olmaz gençler, uyandırayım.