Forumda bir Ahmet vardı, yolda kaldım. Öğrenciyim, şu oldu, bu oldu deyip para istiyordu. Dün ve bugün sınavlar olunca konular açılıyor tabi forumda. Bu Ahmet’in öğrenci versiyonları da çıkmış. Selam yok, sabah yok.

“Hocam otobüs kartımda para yok, 1 basımlık atabilir misin?”

mesaj bu doğrudan Yapmayın arkadaşlar, ayıp valla…