ihtiyaç olabilir de 50-100₺ için de yapmayın ya . en kötü günlük işlere gidin 1500₺ alırsınız ihtiyacınız karşılanır
hocam ihtiyacı olan adamın bir yazma stili de olur. Kalıp mesajlarla Allah bilir kaç kişiye atıyorlar. Daha önce de başıma geldi, aynısını dedim ya zordadır vereyim neyse. 2 kez oldu hem de artık insanlara güven de kalmıyor. Yüz yüze görmediğine yardım etmek de istemiyor böyleleri yüzünden insan.