Burda para dilenen kimseye inanmam bir kuruşta vermem. Bunların gerçek hayatta hiç mi anası, babası, kardeşi, abisi, ablası, eşi, dostu yok da gelip buradan para koparmaya çalışıyorlar?
İş tanımadığı birinden para koparmaya kadar geldiyse o adamda kesinlikle sıkıntı vardır.
Geçen biri vardı komşusuna yol parası istiyor arkadaşım 1000 tl göndermiş. üstüne bir de dönüş yol parası olarak başkasından 1000 tl daha arıyor. Komşunun ihtiyacı varsa 2000 tl sen ateşle madem niye milletten istiyorsun?
2000 tl'ye ben ülke değiştiririm millet yol parası olarak istiyor.
bayramda da bana biri yazdı 250 tl verir misin annemin mezarına gideceğim diye düşünün yani aile değerlerini bile meze yapıyor bu tipler. vermeyince de karı kız olsam verirdiniz dedi 😃 trip atma huyları da var.