• 20-06-2026, 00:42:15
    #10
    Kurumsal PLUS
    Emek ile kazandığın paranın tadını alınca boş hevesleri bırakıyorsun.
  • 20-06-2026, 00:49:46
    #11
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    inan güncel borcum 800K ve ayakta durmayı başarıyorum.
  • 20-06-2026, 01:05:50
    #12
    Önce 20K kartınızı ödeyin. Sonra o kartla borcunuzu ödemeye çalışın. Biraz ötelersiniz. Vodafone ve Turkcell karttan ödenebilir avukatlık değilse. Arkadaşlarınıza da "nakit yok ama kart var" deyin. Kartla alabilecekleri şeyleri sizin karttan alsınlar. Hem iyi niyet olur hem borcunuz düşer. Geçmiş olsun.
  • 20-06-2026, 02:23:05
    #13
    Öncelikle geçmiş olsun ben 50 yaşını geçtim kumar nedir iddia nedir bilmem hayatımda 2 defa piyango bileti aldım 1994 te Çanakkale ecebatta çalışırken 10 lu çeğrek seri bilet aldım İstanbul'a dönerken telefon kulübesinden evi ararken cuzdanımla birlikte orada unuttum otobüste fatkına vardım tabi tekirdağ gelmiştik sene 2014 istanbul lalelide hilton otelinin kaynak işlerini yapıyoruz yine yılbaşı üstü arkadaşlar niğmet abladan piyango bileti alalım dediler gittik cem usta 2 bilette sen al dediler dayanamadım yarım ve tam seri bilet aldım evde küçük kutum var onun içine koydum işe gittim eşim aradı sen mutlu değilmisin yuvanı yıkmak mı istiyorsun bir kızın bir oğlun oldu peş peşe başka istediğin nedir dedi bilet hiç aklıma gelmedi mutluyum da ben ne yaptım hayrdır dedim bu biletler nededi yırttım hepsini dedi haklısın dedim o para benim yuvamı yıkacaktı belki .
    Son olarak bence kumar aynı zamanda hırsızlıktır Başkası senin paranı çalıyor sende başkasının
  • 20-06-2026, 02:31:44
    #14
    Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eeeeveett şimdi benim adım muhammed (annem samet koymak istemiş kuranda geçmiyor diye muhammed koymuşlar ) herneyse

    Yıllardır kumar batağına saplanmış bu kardeşinize birazcık kulak verin yazdıklarımı iyi okuyun ki belki ders çıkaran arkadaşlarımız olabilir

    Not : Biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin

    bu genç kardeşiniz internet üzerinden para kazanıyor yıl 2014, o zamanlar e-payments firmasından gelen ödemeleri bitcoin, litecoin ile alıyordum bazen kendi hesabıma çekiyordum, bilen arkadaşlarımız vardır misli numaramızı paylaşarak ödeme alıyoduk bende forumda küçük çaplı işler yapıyordum herneyse ne olduysa misli hesabıma gelen parayı bi bahise bastım rastgele ve kazandı (keşke kazanmasaydım) o zamanlar dep ne demek ev sahibi ne demek bilmiyorum tabi ****** forumuna konu açtım o zaman sordum cevap veren arkadaşların çoğu bilmiyorsan uzak dur diye ikazlarda bulundu tabiki kulak asmadık

    nasıl oldu şuan hatırlamıyorum ama kaçak bahisin mantar gibi türediği dönemin başında bi siteye kayıt oldum baktım burda türk sitelerindeki gibi illa 3 maç oynayacaksın falan filan yok tek maça oynuyorsun ve oranlar yüksek!!!

    belkide beni cezbeden buydu ilk başlarda, 50 tl attık deneme amaçlı nasıl olduysa bunuda kazandık derken 50-100-1k basmaya başladık. (niye beynindeki dopaminin ağzına s*çmaya karar verdim çünkü ben bi eşşeğim

    git zaman gel zaman askerlik zamanım geldi orda benim gibi kaçaktan oynayan arkadaşlar vardı, askerlik yapana kadar beraber kupon falan yapıyoduk, askerlik bitti eee ne yapıcaz iş arıcaz, iş aradık bulabildik mi tabiki hayır son çare dedim askerlik, sözleşmeli erliğe başvurdum 2020 yılında 5 sene kadar yaptım ve bıraktım ordada boş durmadım tabi ayın 15 ı gelince oynuyodum tabiki belli bi süre sonra ayın 15 leri benim için kabusa döndü niye çünkü maaş yatıcak maaş yatacağı gün kendimi huzursuz, bitkin hissediyodum keşke bazen maaş yatmasa diyodum gece maaş yatacağı gün gözüme uyku girmiyodu, uyuyamıyordum, allahım bu ay oynamayacağım lütfen bana dayanma gücü ver diyordum ama olmuyodu yapamıyodum, hesabımda para görünce kendimi rahatsız hissediyodum normalde insanın sevinmesi gerekirken ben üzülüyordum hayata umutla bakamıyodum, askerlik bitti şuan işe girdim çalışıyorum fakat bu illet hala peşimi bırakmadı

    Allahım nasıl bi beladır kaç senedir üzerime yapıştı, ne tövbeler edip kurana el bastım

    Arkadaşlarımdan sürekli borç almaktan yalan söylemekten etrafımda dostum kalmadı

    Böyle nasıl desem babasıyla beraber yürüyen ufak bi çocuk görsem dışarda gözlerim doluyor, allahım neden diyorum neden beni böyle sınıyorsun, daha güzel bi hayatım olamazmıydı

    Dostlar kaç senedir gerçekten çok yoruldum be vallahi yoruldum billahide yoruldum

    normal insan olmak istiyorum artık

    Bugün şöyle bi karar almak istiyorum bu konu hep güncel kalsın 5-10 arası maaşımı alıyorum aşşağı whatsapp numaramıda bırakıcam ki beni arada dürtün kardeşim maaşın yattımı, ödeye bildin mi borcunu diye beni teselli etmenizi istiyorum.

    Dostlar zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

    whatsapp

    Güncel borç durumum ;
    Turkcell 9k (ilk bunu ödicem hacize düşmesin)
    20k akbank kredi kartı
    AVM telefon kredisi aylık 3.500 lira
    Mustafa 5k
    yusuf 7k
    onur 4k ( bunun acelesi yok, sonrada öderim)
    vodafone 4k olabilir bakıcam
    Kuranda geçsin diye Arap olmayan herksin ismi Arapça oluyor sanırım üstelik Araplardan da saha Arap isimler alıyoruz diye düşünsek sorun olur mu🙂
  • 20-06-2026, 02:54:27
    #15
    Çoğu sıkıntının kaynağı dopamin gibi görünüyor, bunu yönetebilmeyi başarabilsek sanırım sorunlarımızın çoğu çözülecek birçok bağımlılık, erteleme hastalığı, normal işlerin sıkıcı gelmesi, motivasyon sorunları, sabırsızlık ve anında sonuç bekleme eğilimi vs hep bununla ilgili gibi.

    Bu arada çok geçmiş olsun.
  • 20-06-2026, 11:13:51
    #16
    Geçmiş olsun kardeşim borcunda çok yokmuş.
    Kendine yeni hobiler edin mümkünse k*mar muhabbeti dönen ortamlara girme.

    Kumarın seni düşkün hale getirdiğini aklından çıkarma düşenin dostu olmaz o yüzden düşmemek için canın yansa da devam et.
    Başarının ardında kan ter göz yaşı vardır. Bu durumdan keyif almalısın eğer bu durum ile savaşırsan başaramazsın.

    Böyle bir alışkanlığım olmadığından çok empati yapamıyorum. Fakat başarı olmak için sıkıntı çekmek nedir bilirim. O yüzden herşey önce disiplinli ol.

    Mutlu olmak istiyorsan ufak borçlarını kapat hemen kartı bir süre asgari öde kişi borçlarını önce bitir sonra kurum borçlarına geç. Sıkarsan dişini 2 aya borcun biter. Sonrasında borçsuz bir hayata merhaba!
  • 20-06-2026, 13:52:24
    #17
    Geçmiş olsun
  • 20-06-2026, 16:12:59
    #18
    Neredeyse hiç borcunuz yok. Bundan sonra tamamen uzaklaşmaya, konuşulan oynanan ortamlardan uzak durmaya gayret edin. 100 TL atıp 1 tl 1 tl çevirdiğim eğlence dediğim zamanlardan 15 saniyede tek pota 5000 - 6000 dolar para koyduğum zamanlara kadar getirdi. Kazansam sevinmiyor, kaybetsem umrumda olmuyordu. Bir zaman sonra para algısını tamamen kaybettiriyor. Kumar böyle illet bir şey. Ben kendimi tutarım diyordum. Hatta ilk para yüklediğim zamanlar kazansam bile çekmiyor sadece eğlence amaçlı giriyorum diyordum. Hayat büyük çelmeler çakabiliyor insana. Uzun süredir hiç girmiyorum, tamamen bırakma kararı aldım. Konuşulan oynanan ortamlardan uzak durmaya gayret gösteriyorum. Bıraktığım günden bu yana çevremdeki herkes en kötü günümde bile çok mutlu gözüküyorsun sana bir şeyler olmuş diyorlar O yüzden yol yakınken neredeyse hiç borcunuz yokken tekrar adını duymayacak şekilde uzaklaşın.