Geçmiş olsun kardeşim borcunda çok yokmuş.
Kendine yeni hobiler edin mümkünse k*mar muhabbeti dönen ortamlara girme.

Kumarın seni düşkün hale getirdiğini aklından çıkarma düşenin dostu olmaz o yüzden düşmemek için canın yansa da devam et.
Başarının ardında kan ter göz yaşı vardır. Bu durumdan keyif almalısın eğer bu durum ile savaşırsan başaramazsın.

Böyle bir alışkanlığım olmadığından çok empati yapamıyorum. Fakat başarı olmak için sıkıntı çekmek nedir bilirim. O yüzden herşey önce disiplinli ol.

Mutlu olmak istiyorsan ufak borçlarını kapat hemen kartı bir süre asgari öde kişi borçlarını önce bitir sonra kurum borçlarına geç. Sıkarsan dişini 2 aya borcun biter. Sonrasında borçsuz bir hayata merhaba!