eeeeveett şimdi benim adım muhammed (annem samet koymak istemiş kuranda geçmiyor diye muhammed koymuşlar
) herneyse
Yıllardır kumar batağına saplanmış bu kardeşinize birazcık kulak verin yazdıklarımı iyi okuyun ki belki ders çıkaran arkadaşlarımız olabilir
Not : Biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin
bu genç kardeşiniz internet üzerinden para kazanıyor yıl 2014, o zamanlar e-payments firmasından gelen ödemeleri bitcoin, litecoin ile alıyordum bazen kendi hesabıma çekiyordum, bilen arkadaşlarımız vardır misli numaramızı paylaşarak ödeme alıyoduk bende forumda küçük çaplı işler yapıyordum herneyse ne olduysa misli hesabıma gelen parayı bi bahise bastım rastgele ve kazandı (keşke kazanmasaydım) o zamanlar dep ne demek ev sahibi ne demek bilmiyorum tabi ****** forumuna konu açtım o zaman sordum cevap veren arkadaşların çoğu bilmiyorsan uzak dur diye ikazlarda bulundu tabiki kulak asmadık
nasıl oldu şuan hatırlamıyorum ama kaçak bahisin mantar gibi türediği dönemin başında bi siteye kayıt oldum baktım burda türk sitelerindeki gibi illa 3 maç oynayacaksın falan filan yok tek maça oynuyorsun ve oranlar yüksek!!!
belkide beni cezbeden buydu ilk başlarda, 50 tl attık deneme amaçlı nasıl olduysa bunuda kazandık derken 50-100-1k basmaya başladık. (niye beynindeki dopaminin ağzına s*çmaya karar verdim

çünkü ben bi eşşeğim
git zaman gel zaman askerlik zamanım geldi orda benim gibi kaçaktan oynayan arkadaşlar vardı, askerlik yapana kadar beraber kupon falan yapıyoduk, askerlik bitti eee ne yapıcaz iş arıcaz, iş aradık bulabildik mi tabiki hayır son çare dedim askerlik, sözleşmeli erliğe başvurdum 2020 yılında 5 sene kadar yaptım ve bıraktım ordada boş durmadım tabi ayın 15 ı gelince oynuyodum tabiki belli bi süre sonra ayın 15 leri benim için kabusa döndü niye çünkü maaş yatıcak maaş yatacağı gün kendimi huzursuz, bitkin hissediyodum keşke bazen maaş yatmasa diyodum gece maaş yatacağı gün gözüme uyku girmiyodu, uyuyamıyordum, allahım bu ay oynamayacağım lütfen bana dayanma gücü ver diyordum ama olmuyodu yapamıyodum, hesabımda para görünce kendimi rahatsız hissediyodum normalde insanın sevinmesi gerekirken ben üzülüyordum hayata umutla bakamıyodum, askerlik bitti şuan işe girdim çalışıyorum fakat bu illet hala peşimi bırakmadı
Allahım nasıl bi beladır kaç senedir üzerime yapıştı, ne tövbeler edip kurana el bastım
Arkadaşlarımdan sürekli borç almaktan yalan söylemekten etrafımda dostum kalmadı
Böyle nasıl desem babasıyla beraber yürüyen ufak bi çocuk görsem dışarda gözlerim doluyor, allahım neden diyorum neden beni böyle sınıyorsun, daha güzel bi hayatım olamazmıydı
Dostlar kaç senedir gerçekten çok yoruldum be vallahi yoruldum billahide yoruldum
normal insan olmak istiyorum artık
Bugün şöyle bi karar almak istiyorum bu konu hep güncel kalsın 5-10 arası maaşımı alıyorum aşşağı whatsapp numaramıda bırakıcam ki beni arada dürtün kardeşim maaşın yattımı, ödeye bildin mi borcunu diye beni teselli etmenizi istiyorum.
Dostlar zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
whatsapp
Güncel borç durumum ;
Turkcell 9k (ilk bunu ödicem hacize düşmesin)
20k akbank kredi kartı
AVM telefon kredisi aylık 3.500 lira
Mustafa 5k
yusuf 7k
onur 4k ( bunun acelesi yok, sonrada öderim)
vodafone 4k olabilir bakıcam