Öncelikle geçmiş olsun ben 50 yaşını geçtim kumar nedir iddia nedir bilmem hayatımda 2 defa piyango bileti aldım 1994 te Çanakkale ecebatta çalışırken 10 lu çeğrek seri bilet aldım İstanbul'a dönerken telefon kulübesinden evi ararken cuzdanımla birlikte orada unuttum otobüste fatkına vardım tabi tekirdağ gelmiştik sene 2014 istanbul lalelide hilton otelinin kaynak işlerini yapıyoruz yine yılbaşı üstü arkadaşlar niğmet abladan piyango bileti alalım dediler gittik cem usta 2 bilette sen al dediler dayanamadım yarım ve tam seri bilet aldım evde küçük kutum var onun içine koydum işe gittim eşim aradı sen mutlu değilmisin yuvanı yıkmak mı istiyorsun bir kızın bir oğlun oldu peş peşe başka istediğin nedir dedi bilet hiç aklıma gelmedi mutluyum da ben ne yaptım hayrdır dedim bu biletler nededi yırttım hepsini dedi haklısın dedim o para benim yuvamı yıkacaktı belki .
Son olarak bence kumar aynı zamanda hırsızlıktır Başkası senin paranı çalıyor sende başkasının