Önce 20K kartınızı ödeyin. Sonra o kartla borcunuzu ödemeye çalışın. Biraz ötelersiniz. Vodafone ve Turkcell karttan ödenebilir avukatlık değilse. Arkadaşlarınıza da "nakit yok ama kart var" deyin. Kartla alabilecekleri şeyleri sizin karttan alsınlar. Hem iyi niyet olur hem borcunuz düşer. Geçmiş olsun.