Çoğu sıkıntının kaynağı dopamin gibi görünüyor, bunu yönetebilmeyi başarabilsek sanırım sorunlarımızın çoğu çözülecek

birçok bağımlılık, erteleme hastalığı, normal işlerin sıkıcı gelmesi, motivasyon sorunları, sabırsızlık ve anında sonuç bekleme eğilimi vs hep bununla ilgili gibi.
Bu arada çok geçmiş olsun.