• 02-06-2026, 20:04:41
    #1
    Çekim ile ilgili başıma bugün olay geldi
    Biz şehrin göbeğinde çekim alanı aradık WiFi arar gibi
    İşin ilginç tarafı çekmiyor hat
    Dava edeceğim
  • 02-06-2026, 20:09:06
    #2
    istanbulun göbeğinde çekmiyor lanet ettirdi valla
  • 02-06-2026, 20:10:13
    #3
    hocam ortakları arasında yüzlerce bürokrat var kimi kime şikayet edeceksin , 3 tekel şirket pastayı aralarında bölüşüyorlar , starlink in bile ülkeye girişine izin vermeyenler yine bu 3 lü şirket ordan hesap et yani .
  • 02-06-2026, 20:10:40
    #4
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekim ile ilgili başıma bugün olay geldi
    Biz şehrin göbeğinde çekim alanı aradık WiFi arar gibi
    İşin ilginç tarafı çekmiyor hat
    Dava edeceğim
    vodafonenin herseyi sıkıntılı kendilerine vodafonepay diye uyglama çıkarmışlar fatura ödemek için para yükledim hesaba ban attılar banı kaldırmıyorlar 2 aydır hattı taşıdım pismanlık vallah
  • 02-06-2026, 20:11:00
    #5
    Gold üye
    Bende 5G geldiğinden beri Vodafoneden çok memnunum hocam heryerde çekiyor telefonla alakalı olabilir mi?
  • 02-06-2026, 20:12:15
    #6
    HiLToN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 5G geldiğinden beri Vodafoneden çok memnunum hocam heryerde çekiyor telefonla alakalı olabilir mi?
    İPhone 11 de çekmiyordu
    Sıfır galaxy s25 ultra aldım ondan da çekmiyor alalı 3 hafta oldu
    Sizce telefonda sorun olabilir mi 6 aydır aynı sorunu yaşıyorum
  • 02-06-2026, 20:24:35
    #7
    Operatörler yüzünden zorla tahhüt kabul etmişliğim , hattımı taşıyamadığım pek çok sorun yaşadım muhtemelen dava etsem sonuç alamam ama beni birazdaha soymada devam ederlerse şubelerini yakacağım az kaldı
  • 02-06-2026, 20:52:12
    #8
    Vodafone Almanya'da, İngiltere'de bile sıkıntılı. Neden Türkiye'de sıkıntılı olmasın? Girdiği birçok pazarda geri vites yapmak zorunda kalıyor. Çünkü Margherita Della Valle, yani Vodafone CEO'suna göre, kar yapabilirlik için 11.000 kişinin işten çıkarılması gerekiyordu, nitekim milleti işten çıkarıp, şirketi belli seviyede tutmaya çalıştılar. Bu da size servis kesintisi olarak döndü. Ben Vodafone Almanya'yı gidip şikayet ettiysem, sizin Türkiye'yi dava etmeniz oldukça normal.
  • 02-06-2026, 21:10:43
    #9
    hepsi pişmanlık 200k nüfuslu turgutlu çoğu mahallesinde çekmiyor üçü de.