Vodafone Almanya'da, İngiltere'de bile sıkıntılı. Neden Türkiye'de sıkıntılı olmasın? Girdiği birçok pazarda geri vites yapmak zorunda kalıyor. Çünkü Margherita Della Valle, yani Vodafone CEO'suna göre, kar yapabilirlik için 11.000 kişinin işten çıkarılması gerekiyordu, nitekim milleti işten çıkarıp, şirketi belli seviyede tutmaya çalıştılar. Bu da size servis kesintisi olarak döndü. Ben Vodafone Almanya'yı gidip şikayet ettiysem, sizin Türkiye'yi dava etmeniz oldukça normal.