Çekim ile ilgili başıma bugün olay geldi
Biz şehrin göbeğinde çekim alanı aradık WiFi arar gibi
İşin ilginç tarafı çekmiyor hat
Dava edeceğim
vodafonenin herseyi sıkıntılı kendilerine vodafonepay diye uyglama çıkarmışlar fatura ödemek için para yükledim hesaba ban attılar banı kaldırmıyorlar 2 aydır hattı taşıdım pismanlık vallah