Operatörler yüzünden zorla tahhüt kabul etmişliğim , hattımı taşıyamadığım pek çok sorun yaşadım muhtemelen dava etsem sonuç alamam ama beni birazdaha soymada devam ederlerse şubelerini yakacağım az kaldı