hocam ortakları arasında yüzlerce bürokrat var kimi kime şikayet edeceksin , 3 tekel şirket pastayı aralarında bölüşüyorlar , starlink in bile ülkeye girişine izin vermeyenler yine bu 3 lü şirket ordan hesap et yani .