Konu
Vodafone yinede dava edeceğim yol gösterin
02-06-2026, 20:10:13
#3
ReTRoBoT
hocam ortakları arasında yüzlerce bürokrat var kimi kime şikayet edeceksin , 3 tekel şirket pastayı aralarında bölüşüyorlar , starlink in bile ülkeye girişine izin vermeyenler yine bu 3 lü şirket ordan hesap et yani .